Juk svetainės lankytojas užsakymo veiksmą atlieka arba skambina ne iškart. Labai dažnai pirmojo apsilankymo metu lankytojas tik susirenka informaciją apie paslaugą arba produktą.
Kaip priminti išėjusiam svetainės lankytojui apie save? Ar įmanoma susigrąžinti išėjusius svetainės lankytojus? Tai būtent ir atlieka pakartotinė rinkodara (remarketingas).
Verslas sėkmingesnis, kai yra žinoma, kur išleidžiami pinigai. Tad remarketingui turi būti skiriamas ypatingas dėmesys:
Svetainės lankytojai atlieka per mažai pardavimų? Susigrąžinkime buvusius lankytojus ir padidinkime pardavimus!
Kaip išnaudoti efektyviai nedidelį reklaminį biudžetą: patarimai, geros praktikos pavyzdžiai ir praktinis remarketingo taikymas smulkiam verslui.
Visą informaciją ir ypatumus dėl remarketingo taikymo Jūsų versle suteiksime išanalizavus Jūsų verslo situaciją. Tad norite padidinti pardavimus? Būtinai kreipkitės kontaktuojant: